Servis

Vyplnit formulář servisní hlášení
Servisní tým s bohatými zkušenostmi

Teverun je v Česku a na Slovensku sice novou značkou, ale náš servisní tým má několikaleté zkušenosti s opravováním koloběžek Kaabo, Techlife a Vsett. Kromě kvalifikovaného personálu je základem spolehlivého servisu je bohatá zásoba náhradních dílů. A tu také máme. Plné regály displejů, kabeláže, ramen, ale i motorů nebo brzd. To jsou věci, bez kterých by náš servisní tým nemohl vykonávat svou profesi tak efektivně, jak je tomu dnes.

Záruční servis door-to-door

Jste z opačného konce republiky a nemáte jak se dostavit na ostravskou prodejnu Evozidla.com? Není se čeho bát. Náš záruční servis funguje jednoduše a hlavně vstřícně k zákazníkům. Stačí, když vyplníte servisní hlášení a zabalíte koloběžku. Všechno ostatní už zařídíme my. Objednáme kurýra, opravíme koloběžku a odešleme koloběžku zpět. Pokud jsou splněny podmínky záručních oprav, dopravu i opravu koloběžky hradíme my.

Zapomeňte na 30denní lhůtu oprav

My si na žádné limity nehrajeme. Zapomeňte na 30 dní na opravu koloběžky! Každý stroj se snažíme opravit tak rychle, jak je to jenom možné. My totiž víme, že si chcete svou koloběžku pořádně užít a neztrácet čas čekáním na zákonné lhůty opravy.

Individuální přístup a technická podpora

Jsme rádi, že se mezi našimi zákazníky najdou opraváři a kutilové všeho druhu. A proto s nimi pravidelně probíráme nejrůznější vylepšení svých strojů. Většina z nich si na koloběžky pořídí nové brzdy, brzdové kotouče nebo světla, ale někdy při jejich instalaci narazí a potřebují poradit. Náš servisní tým v takových chvílích neváhá a pomůže se vším, s čím jen na větší vzdálenost může. A pokud to majitel koloběžky nezvládne sám, dokážeme pokaždé najít vhodné řešení.

Jak probíhá záruční i nezáruční servis?

1. Zjistíte závadu na koloběžce

Ať už se jedná o píchlou duši, utopenou koloběžku nebo nějakou neznámou závadu, je třeba, abyste si důkladně odzkoušeli, co přesně je s vaší koloběžkou v nepořádku. Pokud je toho více, tak si to raději napište.

2. Vyplníte servisní hlášení

Na našich stránkách vyplníte servisní hlášení, kde vyplníte vaše kontaktní údaje, typ koloběžky, datum a popis poruchy. Buďte tak konkrétní, jak to jen jde. Samozřejmě, že u defektu není, o čem psát. Ale u jiného typu poruch to pomůže vám i nám.

3. Kontaktuje vás náš zákaznický servis

Na základě vyplněného servisního hlášení vás kontaktuje náš pracovník a vyřídí s vámi přepravu koloběžky do našeho autorizovaného servisu. Probere s vámi možnosti a sdělí, předběžný cenový odhad oprav. Pokud je koloběžka v záruce a jedná se o záruční vadu, platíme dopravu i opravu my. Jinak je to na váš účet.

4. Pokusíme se problém vyřešit po telefonu, když to nejde, objednáme kurýra

Moc dobře víme, že každý den, kdy budete bez koloběžky, vás ochudí o zajímavé zážitky. A to nechceme! Proto se nejdřív pokusíme problém vyřešit po telefonu. Když to ale nepůjde, okamžitě objednáme kurýra.

5. Zabalíte koloběžku a pošlete k nám

Poslední věc, kterou je potřeba udělat, je zabalení koloběžky do krabice a její předání přepravní společnosti. Ta ji přepraví k nám, abychom ji mohli opravit.

6. Servisní technik zjistí, kde se stala chyba a opraví ji

Až koloběžka dorazí do servisu a technik se dostane k řešení její případné závady, podívá se, co se s koloběžkou skutečně stalo. Po zjištění případných záručních/nezáručních oprav předá informace zákaznickému servisu včetně podrobnější kalkulace ceny oprav. Následně koloběžku opraví

7. Koloběžka je odeslána zpátky k vám

Zákaznický servis vás kontaktuje a individuálně s vámi vyřeší dopravu a platbu za servisní služby. Pokud jde o záruční opravu, vše hradíme my. Pokud však nebude nárok na záruční opravu uznán, jdou náklady za vámi. Koloběžku v těchto případech posíláme na dobírku.

8. Máte doma opravenou koloběžku, která vám bude opět dělat radost

Spokojenost našich zákazníků je pro nás klíčová. Proto se snažíme všechny opravy řešit nejen profesionálně, ale hlavně tak rychle, jak je to jen možné. Díky tomu se těšíme mezi zákazníky velké oblibě.

Servisní hlášení

U koloběžek, které mají povinnost mít povinné ručení, je vyžadováno přiložení zelené karty do krabice s koloběžkou. Pokud nám zelenou kartu nezašlete, nebude koloběžka otestována ve venkovním prostředí, ale pouze na stojanu bez zátěže.